Monday, April 27, 2009

memperkenalkan AKRAB kepada Jemaah Kedah

25 April 2009 sabtu jam 9.00 malam berlangsungnya perjumpaan dengan Jemaah Kedah di bawah Naugan Tok Ayah Shaari Naib Presiden AKRAB (kota sarang semuat), semua Jemaah hadir dan memberi sokongan Penubuhan AKRAB , terima kasih semua. yang turut bersama mengikuti ayahanda zul ke kedah, Abang Long E, Abang Long Zahir, Abang Long Bob Setapak, Abang Long Bob Penang, Abang Long Hashim (Atok), Abang Ngah naim dan Abang ngah Zuk Kembara serta adik-adik..
Jemputan Khas Ayahanda dari Pinang Tunggal ia itu Ayahanda Man Besar bersama Abang Longnya turur bersama dan memberi sokongan kepada AKRAB, Beliau bersetuju dan memuji penubuhan ini, Ayahanda Man adalah Majlis Tertingi Pertubuhan Kebajikan Al-Ehshan Malaysia - AL-EHSAN.
Dangan rasa Syukur kepada Allah s.w.t di atas nikmat dan rakmatnya, semua berjalan dengan selamat dan suasana sungguh meriah serta mendapat sokongan dari semua jemaah. sama-sama kita berdoa semoga AKRAB terus maju dan cermelang.

3 comments:

  1. Moga sentiasa di jalan yg lurus... Teruskan perjuangan!

    Panji Hitam,
    PanjiHitamDariTimur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. terima kasih TS. semoga apa yang kita lakuan mendapat keredhaan Allah s.w.t

    ReplyDelete
  3. Kesalahn ejaan :-

    Baris terakhir ejaan sebenar ialah CEMERLANG.

    ReplyDelete


BLOG MAJLIS JEMAAH COCHRANE MASIH IKTIF. BOLEH KLIP DI SINI UNTUK SINGAH SEKEJAB >
http://www.ayahandazul.blogspot.com/
TERUS BERSAMA SETIAP HARI DAPAT PERKEMBANGAN TERKINI >Sekiranya anda mempunyai pandangan, komen, gambar-gambar aktiviti, aktiviti akan datang, jemputan dan sebagainya boleh hantar kepada Email > zulshaari@yahoo.com <