Thursday, April 30, 2009

terima kasih Ayahanda melantik Naim

dengan rasa syukur kepada Allah saya menggambil kesempatan ini mengucapkan terima kasih kepada YM Ayahanda memberi kepercayaan kepada saya melantik saya sebagai Abang Ngah untuk AKRAB. Iksyaallah dengan kepercayaan yang di beri saya berjanji akan menjalankan kewajipan saya sebagai Abang Ngah. terima kasih juga saya kepada Abang Long E, Abang Long Hashim, Abang Long Zul, Abang Chik Ruslan dan adinda Latif serta adik-adik yang hadir di majlis pelantikan ini. 30 April 2009 jam 9.00 malam tercatit sejarah buat saya. terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment


BLOG MAJLIS JEMAAH COCHRANE MASIH IKTIF. BOLEH KLIP DI SINI UNTUK SINGAH SEKEJAB >
http://www.ayahandazul.blogspot.com/
TERUS BERSAMA SETIAP HARI DAPAT PERKEMBANGAN TERKINI >Sekiranya anda mempunyai pandangan, komen, gambar-gambar aktiviti, aktiviti akan datang, jemputan dan sebagainya boleh hantar kepada Email > zulshaari@yahoo.com <